Gamle Stangeveg 130, 2335 Stange, Norway

Telefon 991 57 900

Ofte stilte spørsmål

Hva koster det å motta varer

Innen Norge sender vi ordre over 1000 kroner uten kostnad. Ellers er det en fast fraktkostnad på 99 kroner.

Hva med retur av varer?

Kjøpsbetingelser Generelt Følgende vilkår regulerer kundens bruk av varer og tjenester levert av Veide.no Priser Prisene du ser i nettbutikken er «webpris». Alle våre priser er inklusiv merverdiavgift dersom ikke annet er oppgitt. Frakt og betalingskostnader kommer i tillegg. Det er ingen skjulte kostnader hos Veide.no, og du får full oversikt over alle kostnader før du bestiller. Prisene er oppgitt i norske kroner. Veide.no justerer med jevne mellomrom prisene i prislisten. Dette kan skyldes endringer i valutakurser eller nye priser fra våre leverandører. Prisendringer den ene eller andre veien påvirker ikke effektuerte bestillinger. Betalingsvilkår Alle salg foregår ved forskuddsbetaling – enten ved direkte betaling til Veide.no sin konto (1503 48 31197) – eller ved bruk av kredittkort. Veide.no har salgspant i de solgte varer som sikkerhet for sitt krav på kjøpesummen med tillegg av renter og omkostninger, jfr. pantelovens §3-14 flg. Minstebestilling: Vi har ikke minstebeløp ved bestilling i vår nettbutikk. Angrefrist Skulle du angre på et kjøp du har gjort, må du melde fra til oss innen åtte (8) dager fra den dagen du mottok varen. Varen må være ubrukt og i den stand den var da du mottok den og varen må være pakket i uskadd originalemballasje for at kjøpesummen skal kunne refunderes. Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd). Reklamasjon Reklamasjonsrett er til for å sikre forbrukeren mot feil som har oppstått under produksjon, og er regulert i lovverket. Garanti gis av produsent, distributør eller forhandler og gjelder alle feil på produktet som ikke er utøvet av bruker med vilje eller uaktsomhet (jf. bl.a. Kjøpsloven, Angrefristloven og Markedsføringsloven). Før feil meldes til Veide.no skal kunden undersøke om feilen skyldes forhold på kundens side. Dersom kunden kan godtgjøre at produktet ikke er slik Veide.no har beskrevet det, må kunden melde dette til Veide.no slik at Veide.no kan iverksette tiltak. Kunden mister sin rett til å gjøre en mangel gjeldende dersom han ikke gir Veide.no melding innen rimelig tid etter at han oppdaget eller burde oppdaget mangelen. Avhjelp Veide.no skal snarest mulig etter å ha blitt kjent med en mangel ved produktet levert av Veide.no, iverksette tiltak for å rette på mangelen. Hvis kunden på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med Veide.no, betaler ikke Veide.no disse utgiftene. Ekstraordinære forhold Veide.no er kun ansvarlig for tap av varen dersom det er påvist feil eller mangler. Dette gjelder likevel ikke hvis Veide.no godtgjør at mangelen skyldes forhold utenfor Veide.no sin kontroll, og som Veide.no ikke med rimelighet kunne ventes å unngå eller overvinne følgene av. Prisene er inklusive merverdiavgift. Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil i produktbeskrivelse eller pris.

Send oss en email